ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΕΝΝΑ

Μια γαλήνια μητέρα είναι το πιο σημαντικό πράγμα για την ευημερία του μωρού: αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μετά τη γέννηση, κάθε γυναίκα θα πρέπει να μάθει πώς να φροντίζει τον εαυτό της, θέτοντας κατά μέρος μικρές ποσότητες χρόνου για ξεκούραση και χαλάρωση. Η φροντίδα ενός νεογέννητου παιδιού φέρνει τεράστια χαρά, αλλά είναι σκληρή δουλειά. Η σωστή συμπεριφορά και οι μικρές στρατηγικές “get-away” μπορούν να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε. Ακολουθούν μερικές συμβουλές.

  1. Ρωτήστε τους άλλους για βοήθεια. Μωρό και σπίτι: υπάρχουν πολλά να κάνεις, σωστά; Λάβετε βοήθεια: από τον σύντροφό σας πάνω απ ‘όλα, καθώς και από φίλους και συγγενείς. Εάν αισθάνεστε ότι οι γονείς σας είναι λίγο πιο πολύ πρόθυμοι, εκμεταλλευτείτε πλήρως την κατάσταση: ζητήστε τους να σας βοηθήσουν να κάνετε απλές εργασίες, όπως πλύσιμο ρούχων, προετοιμασία δείπνου ή αγορές. Ζητώντας από άλλους να βοηθήσουν μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι με μια νέα μαμά, ο καθένας αισθάνεται την ανάγκη να διαδραματίσει το δικό του ρόλο.
  2. Μην προσπαθήσετε να κάνετε τα πάντα. Όταν το μωρό κοιμάται, μην ξεκινήσετε να κάνετε τακτοποίηση ή σιδέρωμα. Υπάρχει κάτι πολύ πιο σημαντικό που πρέπει να κάνετε: να αποκτήσετε και κάποιο κλειστό μάτι. Μπορεί να φαίνεται τετριμμένο, αλλά ο ύπνος είναι εξίσου σημαντικός για τη μαμά, όπως για το μωρό, για την ψυχολογική και σωματική υγεία και των δύο. Μια ξεκούραστη μαμά είναι ισχυρότερη και είναι σε θέση να φροντίζει καλύτερα το μωρό. Κάθε ώρα ύπνου είναι μια πολύτιμη επένδυση.
  3. Βοηθήστε τον σύντροφό σας να σας βοηθήσει. Οι νέοι μπαμπάδες πρέπει επίσης να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη στις δεξιότητες φροντίδας των παιδιών τους Η μαμά διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στη διαδικασία αυτή: αν ο μπαμπάς κρατά το μωρό με περίεργο τρόπο ή βάζει μια πάνα εσφαλμένα και τον επικρίνει είναι το χειρότερο πράγμα που θα μπορούσατε να κάνετε. Δώστε του χρόνο για να μάθει, σκεφτείτε μόνο πώς προσπαθεί το καλύτερό του, ότι είναι ο σύντροφός σας, ο μόνος με τον οποίο μπορείτε να μοιραστείτε όλες τις ευθύνες.
  4. Με την ησυχία σου. Με ένα μωρό που θηλάζετε και φροντίζετε, μην περιμένετε να έχετε πολύ ελεύθερο χρόνο στα χέρια σας. Ωστόσο, είναι δυνατόν να δημιουργήσετε λίγα λεπτά από την πλήρη ελευθερία εδώ και εκεί: όταν η μαμά σας ή ένας φίλος σας έρχεται, εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να κάνετε ένα χαλαρωτικό ντους, να ξεφύγετε, να αγοράσετε φρέσκο ψωμί, να πάρετε το σκυλί για μια βόλτα, ή να απολαύσετε ένα χαλαρωτικό πρωινό σε ένα καφέ. Οι νέες μαμάδες πιστεύουν ότι το μωρό τους χρειάζεται 24 ώρες την ημέρα, αλλά αυτό δεν ισχύει στην πραγματικότητα: όταν επιστρέψεις μετά τα 15 λεπτά της ελευθερίας σου, θα είσαι πιο χαλαρή και γαλήνια μαμά. Τι καλύτερο δώρο για το μωρό;
  5. Κουνηθείτε! Μετά τον τοκετό, δεν χρειάζεται απαραίτητα να επιστρέψετε στο βάρος σας πριν από την εγκυμοσύνη για να είστε σε φόρμα. Ωστόσο, είναι σημαντικό να επαναφέρετε σταδιακά τη σωματική δραστηριότητα και την κίνηση πίσω στη ζωή σας. Μπορείτε να ξεκινήσετε με λίγες ασκήσεις τέντωσης, λίγη γυμναστική ή περπάτημα σε εξωτερικούς χώρους, ακόμα και όταν πιέζετε το καρότσι. Σε ορισμένες πόλεις μπορείτε να εγγραφείτε για μαμά και μωρό γιόγκα ή μαθήματα γυμναστικής. Online επίσης, υπάρχουν αμέτρητες ευκαιρίες και εφαρμογές για γυμναστήριο με μωρό!
  6. Μην ανησυχείτε τι πιστεύουν οι άλλοι άνθρωποι. Θα το ανακαλύψατε πιθανώς αυτό όταν ήσασταν έγκυος: ο καθένας έχει κάποιες συμβουλές για τις μητέρες, ακόμα και οι ηλικιωμένοι γείτονές σας. Με όλα τα μέσα να τους ακούσετε, χωρίς να ξεχνάτε ένα θεμελιώδες πράγμα: είστε το πιο ειδικευμένο άτομο. Μην αλλάζετε τη συμπεριφορά σας με βάση τα πράγματα που σας λένε όλοι: εάν έχετε αμφιβολία, δοκιμάστε να πάρετε μια βαθιά αναπνοή και να ακολουθήσετε το ένστικτό σας.
  7. Μιλήστε για ό, τι σας απασχολεί. Τα υψηλά και τα χαμηλά στην διάθεση είναι ένα φυσιολογικό μέρος της ζωής ως νέα μαμά: ο καθένας αισθάνθηκε χαμένος, φοβισμένος ή μόνος όταν αντιμετώπισε ένα νεογέννητο μωρό. Ωστόσο, αυτά δεν θα πρέπει να είναι κυρίαρχα συναισθήματα: αν παρατηρήσετε στιγμές θλίψης ή αρνητικές σκέψεις, αφιερώστε λίγο χρόνο για να συζητήσετε αυτά τα συναισθήματα με κάποιον: έναν φίλο, μια άλλη μαμά, τον σύντροφό σας ή τον γιατρό σας. Μακροπρόθεσμα, μπορεί να βρεθείτε σε κίνδυνο κρατώντας αρνητικά συναισθήματα στον εαυτό σας.
  8. Κοιτάξτε το φαγητό, αλλά μην είστε υπερβολικά αυστηροί. Πιείτε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα, ακολουθήστε μια ισορροπημένη διατροφή που περιέχει όλα τα είδη των τροφίμων, φρέσκα προϊόντα και λίγη  ”ανεπιθύμητη” τροφή! Όλα αυτά είναι σωστές και υγιεινές συνήθειες. Χωρίς να περνάτε πάνω από την κορυφή: αν θέλετε μια κρέμα πουτίγκας ή ένα πακέτο τσιπς μπροστά από την τηλεόραση, περιποιηθείτε τον εαυτό σας με κάθε τρόπο. Κάνετε μια από τις πιο δύσκολες εργασίες ποτέ: αξίζετε να έχετε κάποια προσοχή, να χαλαρώσετε και να λυγίζετε τους κανόνες περιστασιακά!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ξεκινήστε να πληκτρολογείτε και πατήστε Enter για αναζήτηση

Καλάθι αγορών

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.